tirsdag 28. august 2012

Forventninger til mediefaget

Jeg har jo noen forventninger fra før om faget fra hva andre har fortalt om det. Jeg håper vi får sjansen til å lage video sketsjer i faget. Dessuten er jeg veldig interessert i video redigering. For det meste bruker jeg Adobe After Effects, og premiere pro til video redigering, i tillegg til masse andre programmer avhengig av situasjonen.

Min interesse for video kommer mye som et resultat av alle de kule videoene som ligger ute på nettet. Når det kommer til å se og legge ut videoer på nettet går alt i Youtube og Vimeo. Mye av tiden min går også med til å se på youtube videoer. Mine favoritt kanaler på youtube er Corridor Digital, og Freddiew.

Bilde under er fra en kort sketsj jeg lagde for moro.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar